jozzessims

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av joceline - 17 januari 2013 15:28

hahah skrev kanske liten anning fel men jaa...

um ni har hört så kommer det ett nytt sims som handlar om universytetet...

och förlåt att jag intte har varit så aktiv . skolan gå före bloggen  om jag nu inte vill bli städerska.

jag har hört att den nya sims kommer det att komma mer kläder for ungdomar och det kommer att göras fler saker.   kanske till och med fler jobb......

nu kan inte jag visa bilder från mina simar för att jag bloggar via min laptop:-)

här kommer en bild från det nya spelet ...

fan hitta inte bilden min syrra har bombat med bilder på nellie berntsson ....

men jag lovar att jag ska blogga i mon

rgon !!!

puss

Presentation


hej jag heter josse och är snart 13 år gammal jag ÄLSKAR SIMS och här kommer jag att blogga om tips fusk nedladdningar och utmaningar
//kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilket är ditt sims 3 favo expantions paket ?
 rampljuset
 levalivet
 årstider
 djur liv
 övernaturligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

data mus smilie

Cute Line Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards